خبر فوری

جمعی از هنرمندان حوزه های مختلف کشور، در پی وقوع حادثه تروریستی کرمان، واکنش نشان دادند و ضمن محکومیت آن، به هموطنان تسلیت گفتند.

هنر همدردی؛ هنرمندان به حادثه تروریستی کرمان واکنش نشان دادند

به گزارش قدس آنلاین عصر امروز، دو انفجار تروریستی در اطراف گلزار شهدای کرمان، رخ داد؛ جایی که بسیاری از دوستداران شهید حاج قاسم سلیمانی، برای پاسداشت چهارمین سال شهادت و ترور او، به سوی مزارش روانه بودند.

پس از اعلام خبر شهادت بیش از یکصد تن از هموطنان در این حادثه تروریستی و مجروحیت تعداد قابل توجهی از حاضران، جمعی از هنرمندان کشورمان، در شبکه های اجتماعی، نسبت به این واقعه واکنش نشان دادند و ضمن اعلام همدردی با مردم ایران و به ویژه اهالی کرمان، ترور و تروریست ها را محکوم کردند.

تا زمان تنظیم این خبر، در این جمع، نام هایی چون منیژه حکمت، حبیب رضایی، محمد شایسته، افشین هاشمی، الهام پاوه نژاد، آزیتا موگویی و سیدمحمود رضوی به چشم می خورد.

همچنین هنرمندانی همچون فریبا نادری، مازیار لرستانی، محیا دهقانی، هنگامه قاضیانی، مینا وحید، بهرنگ علوی، نعیمه نظام دوست، سیدمازیار هاشمی، سوگل طهماسبی و کریم امینی این اقدام تروریستی را محکوم و نسبت به شهادت هموطنان بی گناه، ابراز تاسف کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.